Siirry sisältöön

Pidä Saaristo Siistinä ry:n mainos yleisimmistä meriroskista palkittiin jälleen.

”Tärkeä ja ajankohtainen mainos avautuu katsojalle ensisilmäyksellä, mutta tarjoaa ammennettavaa useammalle katselu- ja lukukerralle. Kollektiivinen vastuu tuodaan esiin leikkisällä tavalla, minkä ansiosta mainos ei herätä katsojassa torjuntaa tai vastareaktiota. Moneen käyttöön soveltuva kuvitus herättää ajattelemaan ja saa jopa viemään viestiä spontaanisti eteenpäin”, perustelee Aikakausmedian Edit-kilpailun tuomaristo valintaansa.

Suomen roskakalat -kampanjan PSS ry:lle ovat luoneet Kuisma Väänänen ja Akseli Kouvo.

”On hienoa, että tärkeä asia saa näkyvyyttä ja tunnustusta, sekä kannustaa markkinoijia ja järjestöjä tekemään projekteja yhdessä. Kaikki meidän yhteiset projektimme ovat olleet meille merkittäviä ja tosi mukavia ja hauskoja tehdä!” Kouvo ja Väänänen kertovat.

Tilaa Suomen roskakalat -juliste täältä.
PSS_A2_final_MERI netti